Sinop’ta Sokaklar Köpüklü Suyla Yıkandı

Sinop Belediyesi, İçişleri Bakanlığı'nın yeni tip korona virüs (Kovid-19) ile mücadele genelgesi kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasını...

Sinop Belediyesi, İçişleri Bakanlığı'nın yeni tip korona virüs (Kovid-19) ile mücadele genelgesi kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasını fırsat bilerek, sessizliğe bürünen cadde ve sokakları köpüklü su ile yıkayıp dezenfekte ediyor.

Belediye Temizlik İşleri bünyesinde oluşturulan ekip, özellikle kent merkezinde dezenfeksiyona ağırlık veriyor. Hafta içi halkın yoğun olarak kullandığı ana caddelerde gerçekleştirilen dezenfekte çalışmasında yollar özenle yıkanıyor.

Ana caddeler ile bunlarla bağlantılı sokaklarda çalışmalarını sürdüren ekipler için, sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle cadde ve sokakların boş kalması da büyük kolaylık sağlıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Sizlerin seslerinizi duyurabilmek için yorum yapmayı ihmal etmeyin. Dikkat çeken yorumları sizlerin sesinizi duyurmak için haberleştiriyoruz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Haberler Haberleri

Kadir İ̇nanır Yaşamını Yitirdi
Eğitim-i̇ş Bakan Tekin’e Seslendi, “parasız Eğitim Tasfiye Ediliyor”
Doğruyol, “memur Maaşları Eşel Mobil Sistemiyle Ödensin”
Bornova Meb Başarı Belgesi Töreninde Protokol Krizi
Söke Devlet Hastanesi’nde Hukuksuz Görevlendirme Ve Mobbing İ̇ddiaları!