Kütahya’da 102 Metruk Binanın Yıkımı Tamamlandı

Kütahya Valiliği koordinesinde; Kütahya Kültür Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu Müdürlüğü, Kütahya Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğü...

Kütahya Valiliği koordinesinde; Kütahya Kültür Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu Müdürlüğü, Kütahya Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğü bünyesindeki Koruma, Uygulama ve Denetim Bürosu (KUDEB) ekipleri tarafından alınan yıkım kararı sonrasında başlatılan yıkım çalışmaları kesintisiz devam ediyor.

Şehirde görüntü kirliliği oluşturan, vatandaşın can ve mal güvenliğini tehdit eden eski hükümet binasının da yıkılmasıyla birlikte 2020 yılı içerisinde toplam 102 adet metruk binanın yıkımı tamamlandı. Yıkım kararı alınan 92 binanın çalışmaları ise 2021 yılında başlayacak.

Şehrin zenginliğine değer katan tarihi binaların günümüze kazandırılması için başlatılan restore çalışmaları devam ederken, vatandaşın can ve mal güvenliğini riske atan metruk binalarda da yıkım çalışmaları sürdüğünü belirten Vali Ali Çelik, "Kütahya Belediyesi Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Kütahya Kültür Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu Başkanı Prof. Dr. Cengiz Işık ile kurul üyeleri başta olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Sizlerin seslerinizi duyurabilmek için yorum yapmayı ihmal etmeyin. Dikkat çeken yorumları sizlerin sesinizi duyurmak için haberleştiriyoruz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Haberler Haberleri

Kadir İ̇nanır Yaşamını Yitirdi
Eğitim-i̇ş Bakan Tekin’e Seslendi, “parasız Eğitim Tasfiye Ediliyor”
Doğruyol, “memur Maaşları Eşel Mobil Sistemiyle Ödensin”
Bornova Meb Başarı Belgesi Töreninde Protokol Krizi
Söke Devlet Hastanesi’nde Hukuksuz Görevlendirme Ve Mobbing İ̇ddiaları!