Üsküdar’da Yaşlı Adam Bankta Otururken Tabancayla İntihar Etti

Üsküdar'da 80 yaşındaki şahıs, bankta otururken tabancayla intihar etti.

Üsküdar'da 80 yaşındaki şahıs, bankta otururken tabancayla intihar etti. Yaşlı adamdan geri bastonu kaldı.

Olay, Üsküdar Meydanı'nda saat 10.00 sıralarında meydana geldi. Alınan bilgiye göre, bankta oturan 81 yaşındaki E.E.Ö., tabancasını kafasına tutarak tetiğe bastı. Yaşlı adam kanlar içinde yere yığılrıken, çevredeki vatandaşlar durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, şahsın öldüğünü tespit etti. Ceset incelemenin ardından adli tıp morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Olayı anlatan Eser Kaygı, "Burada simit satıyordum. Pat diye bir ses geldi. Baktık, adam kanlar içinde yerde yatıyor. Polis, ambulans çağırdık" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Sizlerin seslerinizi duyurabilmek için yorum yapmayı ihmal etmeyin. Dikkat çeken yorumları sizlerin sesinizi duyurmak için haberleştiriyoruz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Haberler Haberleri

Kadir İ̇nanır Yaşamını Yitirdi
Eğitim-i̇ş Bakan Tekin’e Seslendi, “parasız Eğitim Tasfiye Ediliyor”
Doğruyol, “memur Maaşları Eşel Mobil Sistemiyle Ödensin”
Bornova Meb Başarı Belgesi Töreninde Protokol Krizi
Söke Devlet Hastanesi’nde Hukuksuz Görevlendirme Ve Mobbing İ̇ddiaları!